Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Lisna I$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Cherkashyna T. Methodological approach to the determination of efficiency of national intellectual capital use in the knowledge-based economy [Електронний ресурс] / T. Cherkashyna, I. Lisna // Modern economics. - 2018. - № 11. - С. 160-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2018_11_28
| 2. |
Lisna I. F. Marketing Research and Marketing Planning at Macro and Micro Levels [Електронний ресурс] / I. F. Lisna, I. V. Pivavar, O. O. Ponomarenko // Бізнес Інформ. - 2018. - № 11. - С. 333-339. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_11_49 Проанализированы маркетинговые исследования и планирование маркетинговой деятельности на макро- и микроуровнях. Обоснование выбора направлений повышения эффективности использования маркетингового потенциала предприятия и разработки соответствующих мероприятий по реализации этих направлений обусловливает необходимость тщательного маркетингового исследования условий хозяйственной деятельности, определения особенностей сегментации рынка и установления ключевых преимуществ, которые обеспечивают устойчивые позиции производителей в конкурентном соперничестве. Обоснованность принятых предприятием стратегических решений во многом определяется полнотой и достоверностью используемой информации. Высокая трудоемкость, сложность сбора и аналитической обработки больших массивов разнообразной информации, возможности получения которой ограничены, наряду с отсутствием необходимой компетенции привлекаемых специалистов, ставит под сомнение возможность проведения такого рода работ небольшими предприятиями качественно и в полном объеме. Поэтому в статье определена целесообразность формирования специализированных информационно-аналитических центров, концентрирующих необходимую информацию и оснащенных разнообразным инструментарием ее стратегической оценки.
| 3. |
Ponomarenko O. O. Assessing the Impact of Anti-Inflationary Instruments on Price Stability [Електронний ресурс] / O. O. Ponomarenko, I. F. Lisna, O. S. Lesnaya // Бізнес Інформ. - 2022. - № 1. - С. 323-330. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2022_1_48 Проаналізовано особливості теоретико-методичних і науково-прикладних аспектів формування антиінфляційної політики як складової економічної стабілізації в сучасних умовах розвитку економіки. Результати дослідження свідчать, що категорія "антиінфляційна політика" найчастіше фігурує в контексті таких категорій: інфляція, політика, державне регулювання, макроекономічна стабільність і макроекономічна політика. У результаті декомпозиції науково- методичних підходів до визначення антиінфляційної політики як економічної категорії розглянуто антиінфляційну політику як форму макроекономічної політики, функціонально спрямованої на регуляцію інфляційних процесів. Оскільки досягнення економічного зростання має у фундаменті економічну стабільність, антиінфляційна політика повинна розглядатися як невід'ємний елемент стійкого прогресу на шляху трансформацій, тобто антиінфляційна політика є стабілізаційним заходом на макроекономічному рівні. Ретроспективний аналіз інструментів досягнення цінової стабільності свідчить, що найбільш поширеним і результативним інструментом регуляції обмінного курсу виступають валютні інтервенції. Стосовно регуляції споживчих цін можна відмітити систематичне застосування інструментів підтримки валютного курсу, виважену зміну цін на тарифи та послуги, що регулюються адміністрацією.
|
|
|